Tagastamine

Tagastamine

Saare Kaubandus OÜ vätab tagasi tooteid, mis on algses pakendis ja kahjustamata. St. tooteid, mis on kasutatud, Saare Kaubandus OÜ tagasi ei osta. Tagastada on võimalik kaupa 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist. Kaup peab olema korreketselt pakendatud.

Kuidas tagastada?

Kauba tagastamine on võimalik Omniva ja Smartposti sinise kapiga tasuta tagastuskoodiga ( sama kood telefonis, millega pakk tuli). Smartposti valge kapiga tuleb tagastus vormistada nende iseteeninduses ( info allpool kirjas). DPD-l ja Venipakil kahjuks tagastuskoode ei ole ja tuleb teha tavaline pakisaatmine ning postikulud kohe saatmisel ära tasuda ( hüvitame hiljem ühed postikulud koos kauba summaga ). DPD ja Venipakiga tuleks pakk saata Kärdla Selveri DPD või Venipak, telefon 5152007 ning lisada pakki juurde lipik oma nimega.

Tagastamiseks pakendage kaup uuesti samasse transpordikotti, lisage info oma nimega ja kleepige kott kinni. Mingeid lisaandmeid tagastuskoodiga vaja ei ole, piisab koodist.

Vastavalt Terviseameti hügieeninõuetele ei kuulu tagastamisele aluspesud, bikiinid ja sokid.

Smartposti valgesse automaati tagastamiseks minge Smartposti iseteenindusse aadressil my.smartpost.ee ning valige tagastus ja sisestage oma pakikood ( triipkoodi all olev number). Süsteem annab Teile uue koodi, millega saate 24H jooksul kauba tagastada oma valitud automaati.

Kui tagastuskoodi ei ole või olete selle kustutanud, siis tuleb teha tavaline pakisaatmine ja postikulud saatmisel kohe ära tasuda. Kauba saab tagasi saata Hiiumaa, Kärdla Selveri Smartpost, Venipak või DPD ja Omnivaga Kärdla Tormi konsumi Omniva, telefon 5152007. Pange palun pakki ka sedel oma nimega. 

Raha tagasi saamine toodete eest on võimalik vaid juhul kui toode on kliendi poolt kahjustamata, kandmata ja originaalpakendis. Raha tagastatakse 14 päeva jooksul pärast tagastatud kauba kättesaamist. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava toote eest tasus.

Kauba tagastamise postikulud  soodushinnaga toodete tagastamisel on kliendi vastutusel ja jäävad kliendi kanda, defektiga toodete puhul hüvitame mõlemad postikulud ja toote mittesobivusel  hüvitame ühed postikulud, millega toote meie poolt teele panime. 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Saare Kaubandus OÜ osas pretensioone, siis palume need saata kõrvaloleva kontaktvormiga meile mailile või helistada telefonil +372 55672965, Krista Paul.

Saare Kaubandus OÜ-l on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.

    Shopping Cart
    Scroll to Top